Strandkalas

Idag är det min mormors födelsedag och vi firade henne med picknickkalas på stranden med släkten. Typiskt nog kom inte kameran med då jag hade bråttom och kom hem från jobbet ungefär samtidigt som alla började gå ner till stranden...hur som var det mumsig hel grillad kyckling och allt vad man kan ta med som är fardiglagat. Och så åt vi rulltårta med jordgubbar och grädde. Mamma hade också tagit med ett konstigt spel som alla tydligen uppskattade mycket mer än vad vi borde ha gjort. 
  Det var student idag, missade allt för att jag jobbade. Skolavslutning imorgon, jobbar igen. Jobbar också på onsdag så även fast jag vill vara ute med alla trevliga människor och festa imorgon så kommer jag inte kunna det. Sepe. Men kan ju titta på spelningen på torget imorgon i alla fall. Jag säger som Mattias mamma, tar ni av er kläderna gör vi det också. Det hade varit något.
  Nu är det bed time. Sov så mys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0