Nystart

Mattias har varit här sedan i onsdags kväll, vilket jag bara varit överlycklig över. Förresten så känndes nog tentan hysta bra egentligen, så nu är det bara att vänta på positivt besked förhoppningsvis.
Igår testade jag och Mattias att äta på Max. Jag bor ju bara 5 km ifrån Max, så atte, ja. Det var najs och det kändes som vardagsfirande som man förtjänade. Nu ska det lagas korv stroganoff och sen blir det tre timmars föreläsning om kolkedjor och annat trevligt mojs. Efter det en helgstripp till Varberg. Ska äntligen få träffa Mattias familj, det var en och en halv månad sen sist. Ska dessutom hjälpa min syster med lite fysik b, ofta jag kommer ihåg...


Just det, klippte av mig håret. Sånt som händer. Har idag på mig en klänningpresent
från Mattias köpt på Lazy Oaf i London. Hurra för nystart!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Så fräsigt! Najs :D <3

2010-11-05 @ 17:58:26
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh nice:D

2010-11-07 @ 19:21:26
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0