3,2,1 kör

Så var pluggveckan igång. Har Redan räknat lite termodynamik. Gick finfint det. Hoppas all termodynamik är lika enkel så blir jag färdig med den snabbare än planerat förhoppningsvis. Det är ju dessutom en frjärdedel av tentan så om jag kan det bra är det ju en fördel. Nu blir det te och paus, kanske att jag hinner med någon uppgift till innan det bär av mot Chalmers för att jobba med en lab som ska presenteras imorgon. Jätteluddig labb.


Mattias ska snart gå in på Lazy Oaf, jag är så avundsjuk. Så typiskt att de
hade stängt för lokalbyte just den veckan jag var i London -.-


Kommentarer
Postat av: Nathalie

det är bara till att bita ihop och göra sitt bästa! jag jobbar och pluggar heltid nu fram till den 8 november! så jag är busy woman! haha:D

2010-10-25 @ 11:05:07
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0