Ångestfyllnad

Ja nu börjar min kropp fyllas på allt mer med ångest för varje minut som går. Har pluggat, enligt mig, tokmycket denna veckan och ändå känns det som om ingenting fastnar och jag vet lika lite som när jag kom till den första föreläsningen.
  Imorgon blir det lite av en pausdag. Ska uträtta en del ärenden, men också försöka få pluggat färdigt det sista på stöket så har jag gjort allt och kan repetera hela helgen. Ska utnyttja Ynettes pojkväns passerkort till Chalmers och ha det lugnt och skönt på sköna stolar tillsammans. Bästa plugget är då man inte pluggar ensam enligt mig. Tydligen har jag många i min klass som inte tycker så. Det är lite knepigt för mig att förstå. Hur gör man då om man inte kan?
  Jaja, nu får jag lägga mig så att jag orkar gå upp imorgon bitti. Har föresten lägenheten för mig själv i en vecka då pappa är i Belgien. Det känns ganska bra att vara ensam nu när jag ändå måste plugga så mycket. Då kommer jag nog inte fastna framför tvn som jag annars hade gjort en vanlig helg.
  Imorgon bitti far Mattias till London, det gör mig lite orolig då jag inte kommer ha någon att gråta ut mina panikattacker över förrän kanske tidigast måndag kväll. Då är det nästan tenta. Jesus. Nej. Nu måste jag lägga mig.


Detta är antagligen den konstigaste bilden jag äger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0