Ännu en dag...

Jaha, ännu en dag bara går utan att jag räknar kemi. Jag får bara mer och mer ångest över att ta fram böckerna. Blä! När man kommer hem efter dagen i skolan har man ju ingen lust alls att sätta sig och falla ännu längre in i frågetecknens värld. Känns heljobbigt att tentan bara närmar sig ännu snabbare än vad som egentligen verkar rimligt. Jag tycker inte om tiden. Den rusar mot jobbiga saker, men hindrar mig att träffa Mattias.
  Idag är nog lite av en svacka. Hade bara så gärna velat ligga djupt ner i soffan omfamnad av Mattias, bara mysit, gosat och pussats. Jag saknar honom så!


Snart är det Top Model, jag ska se för det är roligt när tjejer skriker varannan sekund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0