Hoppsan

Jag gick och la mig typ halv elva igår och jag vaknade klockan nio. Ingen spinning där inte. Hur kunde jag ens vara så trött?! Jag visste inte ens om det ju. 
  Om en och en halv timme är det föreläsning i oorganinsk kemi. Den kommer vara på engelska, vilket betyder att man inte kommer orka vara uppmärksam hela tiden ut. Han är ju dock väldigt mysig och ser hur töntig ut som helst, men man kan inte koncentrera sig, brittiska får en att slumra in.
  Ikväll blir det 20-årsfest för Carina och sedan utgång. Tror bara det blir festen för mig...jag borde inte gå ut på klubb. Alla kommer att försöka övertala mig, vilket betyder att jag inte får bli för full. Oj oj oj.
  Nu är det bara två dagar kvar tills Mattias kommer, hurra!


Presenter från min syster och Lisa på min arm.
Thomas Sabo-armand från min syster, flugsvamp-charm från Lisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0