Lägenhet

Fick i morse ett erbjudande på en lägenhet. Förutom att det är ett lägenhetserbjudande så kan jag inte hitta något positivt i det. Vet inte riktigt varför jag sökte den. I och för sig var det när jag ringde den nuvarande boenden som jag fick veta att det var riktigt dyrt att bo där och så ligger det lite väl långt utanför stan. Om han då tycker det är det väl antagligen vad jag kommer tycka också eftersom studenter ändå tänker liknande när det gäller bostad. Varför kunde jag inte fått erbjudande på en bra lägenhet?! Jag vill bo!


Det är långt till Backa...


Kommentarer
Postat av: Lisa

BAACKAAAAA!

2010-10-21 @ 09:09:34
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0