Plugghelg

Den här helgen går jag efter ett tufft schema. Jag har själv gjort det så jag får skylla mig själv. Jag tror att jag behöver det för annars kommer jag inte få något gjort och tentan börjar närma sig med större steg än vad man verkligen vill. Å andra sidan vill man ju ha den överstökad.
  Nu har jag lunchpaus och har egentligen inte gett mig tillåtelse att använda datorn denna pausen, men jag vet inte vad jag ska göra nu annars när maten bara står på spisen, lite dum planering av mig där, men men. Nu vet ni vad jag pysslar med i helgen i alla fall. Och resten av nästa vecka...


En del av denna dagen. Imorgon ser likadan ut och då ska jag även
 göra schema för alla dagar nästa vecka. Fy för tentor!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

plugghelg suger, jag ska plugga hela söndagen:(

2010-10-24 @ 14:29:50
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0