Sepehjärna

Min hjärna orkar inte med i mit schema. I morse gick det jättebra så jag gjorde några uppgifter extra, men nu har jag halkat efter igen och har mer kvar än vad jag borde. Min hjärna vill inte förstå riktigt allt jag gör. På varje uppgift är det något som är fel och jag tycker att många saker som är med i räkneuppgifterna går inte att hitta en förklaring till någonstans i kapiteltexten. Det känns ju helt fel. De måste ju ta upp förståelsen någonstans om man nu ska kunna den i slutändan...eller?
  Nej, nu ska jag duscha och sen laga mat och så får vi se om det inte går att göra de där sex uppgifterna så jag kan få vila och sticka lite ikväll. Vill bara göra ingenting nu känns det som. Vilket i och för sig är vad jag gjort i typ en timme nu nästan...fast prata med Mattias gills inte som ingenting, han är viktigast!
  Jag längtar till eftermiddagen den 3e november. Jättemycket.


Hjälp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0