Snö?!

Tydligen har det snöat rejält här nere på västkusten idag. I Ullared när Mattias jobbade vällde det tydligen ner, enligt facebook verkar detsamma gälla varberg. Tidigare idag snöade det pyttelite här i Gbg, men jag missade det för jag var inne och sov på föreläsning. Typ. Jag hann dock komma ut lagom till regnet.
  Pappa hämtade sin bil på verkstaden idag och passade på att lockas av känslan att äga en ny bil. Han lånade en provbil och kom och hämtade upp mig. Den gick som smör. Dieseldriven Ford Mondeo. Pappa och Ford Mondeo har någon slags speciell relation, jag kan bara komma på en annan bil han har haft än en massa sådana och det var en annan Ford...
  Följde med till ICA Maxi för att bara köpa mjölk eftersom jag icke har råd med mer. Och mjölken, den är vital. Aldrig att jag klarar mig utan mjölk! Hellre blir jag förlamad. Eller, nej, jag bara väldigt mycket vill ha mjölk.
  Labben idag var seg och jag tyckte inte om den, föreläsningen idag var seg, dagligen är det något foto som laddas upp på facebook på någon i klassen som sover. Haha, det är ett sanslöst sömnpiller att lyssna Chris!
  Pratade med Mattias tidigare ikväll och tydligen har han fått tusen extra arbetspass så vi kommer knappt kunna träffas alls i höst. Det som känns lite snopet är att han fick en massa nya tider nästa vecka, nämligen måndag, tisdag och onsdag. Torsdag låg redan på schemat och på fredag till måndag ska han glassa i London sen jobba tisdag och onsdag. Jag saknar honom megamycket! Lika bra när jag måste utstå tentaplugg, men ändå! Hallå! Han skulle ju hjälpa mig att bära matkassar nästa vecka när jag storhandlar som en vuxen människa...
  Hoppar spinning imorgon och satsar på lite kinetik istället före räknestugan. Om jag orkar. Tentan slår knut på min mage. Blä!


En bild för att hylla dagens snöväder. Längtar man inte sönder
efter glögg och lussebullar?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0