Yoga

Lyckades att gå upp klockan sex för styrkeyoga även denna torsdag. Fy tusan så avslappnad jag känner mig. Är fortfarande lite skakig i kroppen och det var över en timme sen den slutade.
  Sitter nu i köket och avnjuter mitt frukostknäckebröd med te till doften av äppelkakeljus och Mumford & Sons, ännu. Ska försöka sätta mig och räkna ett slag efter frukosten, börjar först kvart över ett idag också. Man blir lite slapp när man börjar sent, tur att det finns yoga att gå på och komma igång.
  Skogen utanför skiftar i gult, orange och rött, jag älskar hösten.


En av fyra tesorter jag fick av Mattias i present med smak av persika. Mumsi!
Jag är varm inuti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0