Dansmix

Om drygt en halvtimme ska jag gå till busshållplatsen och ta bussen till Fysiken. Ja, jag håller med, ett töntigare namn på ett studentgym får man leta sönder sig för att hitta. Ska utnyttja en kupong som innebär att man får testa en gång med en vän. Min vän blir Magda. Passet vi ska gå på heter dansmix och vi bestämde att det var det som lät mest intressant. Och dessutom inte allt för jobbigt...Man vill ju inte gärna falla sönder första gången. Speciellt inte jag med min vinnarskalle. Som aningen förkyld måste jag kämpa mot mig själv idag och inte ge för mycket. Men det kommer nog gå bra, så värst förkyld är jag inte.
  Veckan är förresten fullbokad. Imorgon lektioner mellan ett och sju, detsamma på torsdag. Onsdag räknestuga och föreläsning sen info om vårat praktikavtal med apoteket som brutits och vi får jobba 40 timmarsvecka utan lön...sen bio på Chalmers, Inception, najs! Slutligen på fredag åker jag ner till Varberg direkt efter föreläsningen för att fira födelsedagar.
  När ska jag hinna ha ett liv? Kanske är bra så här ändå, då går tiden snabbare och man slipper känna sig som en lat säckpotatis, vilket jag verkligen varit hittills.
  Synd att lördagen kommer få tillbringas djupt ner i kemiuppgifter. Känns väl dock bra efteråt.
  Nu ska jag packa väskan och höja volymen på Mumford & Sons. Önska mig lycka till med dansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0