Fredagsfin

Idag är det fredag och jag har endast två timmar föreläsning på schemat mellan ett och tre. Jag älskar verkligen mina fredagar. Detta innebär ju sovmorgon, men jag lade mig och somnade redan för halv elva igår, vilket inte har hänt på flera månader. Gick därför upp vid nio, det är ändå många timmars sömn, det behövde verkligen jag.
  Ska ta 11.42-bussen till Medicinareberget och hämta ut mitt passérkort samt gå till kårexpeditionen och prata om bostäder. Känns nyttigt av mig. Dock är det ett par timmar till dess så jag vet inte riktigt vad jag ska fylla den tiden med. En stor frukost ska jag laga till i alla fall och sen får jag väl sätta mig och plugga lite. Har varit väldigt dålig på att göra det, men det känns som att man kan det för att det är ju bara repetition på gymnasiekemin. Dock är det skillnad på att förstå och komma ihåg...
  Det är också fredag hela dagen och jag ska spendera eftermiddag och kväll med mitt Lisagos, helt underbart. Fredagsfik blir det och klädkoden är även fredagsfin. Hurra!


Jag lovar att damma av min spegel snart O_O


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hurra! :D

2010-09-10 @ 13:46:23
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0