Hem!

Nu är det inte lång tid kvar till jag sitter på tåget med Lisa till Varberg. Längtar sönder mig. Det betyder dock att jag inte alls kommer vara uppmärksam och lyssna på föreläsningen, men äsch, vem bryr sig.
  Har tvättat med pappa nu på förmiddagen, han får dock avsluta det själv för jag hinner antagligen åka innan det är färdigt.
  Tydligen åker alla hem denna helgen, eller så kommer familjer och hälsar på. Tror inte jag har pratat med någon denna veckan som det inte innefattar. Magda flög hem till Östersund igår, stackars som har så långt hem och så sitter jag och tycker synd om mig själv för att alla är så långt bort. Jag borde skämmas.
  Fick förresten mail om att min kopparlabb blev godkänd. En av fyra, yes!


Fredagsfin i linne från Gina, kjol från H&M och halsband från Lazy Oaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0