Inception fail

Ja, idag var en lång dag. Gick upp för räknestuga i morse. Tanken var att vi skulle göra duskussionsuppgifterna till labben i tisdags, det gick väl sådär. Föreläsning, sedan mot Medicinareberget för att få höra om allt hemskt som Apoteket AB gjort mot oss stackars studenter. 40 timmars jobbvecka i ett halvår utan försäkringar och lön. Någon form av ersättning kommer dock finnas. Fy fan!
  Åkte sedan till Chalmers för att stå i kö i nästan en timme och INTE få biljetter till Inception! Det var ju dagens höjdpunkt! Fial.
  Hur som var vi ett gäng som gick hem till Johanna istället, tittade på girlfriends from the past (?) och åt en massa chips, godis och popcorn. Riktigt trevligt var det.
  Tog till slut en buss hem med Magda och Viktor, kokade ris till imorgon och packade gymväskan. Jag och Magda har nämligen helt av någon dum idiotisk anledning bestämt att imorgon bitti, klockan kvart över sju, ja, då ska vi gå på power yoga. VA?! Jaja. Det blir nog en helnajs start på dagen, men vad tänkte vi? Nu går det ju inte att banga heller. Jag kommer så mycket skratta åt mig själv när jag inte kan sträcka ut min kropp i alla positioner imorgon. Fy i helvete, haha.
  Dessutom kvällslab imorgon så det blir en lång dag. Känns dock helt ok nu i förväg med morgondagen, bara jag kommer i säng snart.
  Snart är det fredag hela dagen!


Tog gråa strumpbyxor idag. Helt ok!
Dagens låt:
Mumford & Sons – Sigh No More


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0