Lååång torsdag

Gick ju som sagt upp klockan sex idag för att gå på styrkeyoga. Det var motigt, men jag kom iväg, stolt. Köpte mig ett årskort på Fysiken innan vi gick inte för att använda muskler man sällan använder och sträcka på leder man inte behövt sträcka på någonsin. Det var en så najs känsla efteråt. Hela kroppen skakade och man kände sig så lugn. Jag måste gå tillbaka någon annan gång. Nästa torsdag kanske rent utav.
  Gick efteråt till Jessika för att jobba färdigt med tisdagens labrapport. Så förbannade vi blev på exel, jisses. Men rapporten blev färdig och vi tror att den blev väldigt bra.
  Föreläsningen idag var jag nära att somna på ett par gånger och kvällslab var inte en bra idé. Vi var så flummiga. Det var en lab med dator, vi fick leka med gaser som flög runt i en kub och utsätta dn för olika förhållanden. Seriöst, jag blev så otålig och ville bara hem och jag vet inte riktigt ens vad vi gjorde på labben fastän vi skulle förklara ochbeskriva muntligt vad vi gjort för att bli godkända. Läraren var väl så trött på att upprepa allt så han bara sa allt själv i princip och godkände oss med trött min.
  Väl hemma hade jag fått presenten min syster ska få i helgen på posten. Den var helkrossad och mos. Jävla idioter som inte kan vara försiktiga! Hoppas Josse har överséende. Så himla typiskt.
  Nu ska jag gå och sova vilken minut som helst. Imorgon ska jag hem på superkalas för mig och min syster, 18 och 20, badabom! Hurra!


Bild från vårat kalas förra året, dock lite redigerad. Jag saknar jämt gamla frisyrer jag haft, vad är det för fel på mig?!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du har alltid fint hår :)

2010-10-01 @ 13:57:29
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0