Labman

Ja, jag har försökt tyda vad det är Julian vill att jag ska ändra med min vattenlab ikväll...dock har jag nog bara förstått hälften. Jag kan inte riktigt förstå varför han gett mig svar på det jag gjort fel på diskussionsfrågorna. Han har ju i och för sig skrivit på så dålig svenska att jag inte riktigt kan förstå alls vad han vill mena. Jag tycker att det skulle underlätta om man fick en handledare som kan förklara så man förstår istället för att man ska gissa sig fram till allting...Usch! Jag skjuter upp resten.
  Känner mig uppfriskad efter dansmixen förresten. Helnajs. Man kände sig verkligen stel hela tiden, men nerverna släppte efter bara några minuter och man vågade kasta sina armar hit och dit. Känner mig sömnig nu också och funderar på att sova. Imorgon är det sovmorgon så det blir till att sitta och räkna på förmiddagen, får väl se hur det går. Och kvällslab blir ju spännande.
  Natti natt!


Gammal bild. Ibland saknar man gamla frisyrer. Antagligen bara för att man bestämt att spara på längden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0