Ny vecka

Är tillbaka i Gbg efter en helg hemma i Varberg. Känna konstigt för jag har accepterat att det inte är hemma där längre. Hur som var det underbart att få träffa min mysman igen och gosa. Vi gosade mycket. Lisa och jag fick pratat av oss massor. Äntligen!
  Fick också träffat en massa vänner igen på 20-årsfest i lördags hos Henke. Det var najs. Kycklingen som bjöds på var ungefär som en drog. Alldeles för najs. Igår tog jag också en tur hem till familjen i Läjet, dock verkade de inte jättehysteriskt glada över att man kom förbi. Jag tror Mattias mammas reaktion var större än deras O_o
  Det känns ändå på något sätt skönt att vara hemma i Gbg igen. Hade ju dock önskat att det gick att få ner Mattias i min väska...
  Nu ska jag och Pappa åka iväg och luncha på Guldheden och sen är det föreläsning i två timmar om stökiometri. Det är gott.


Slänger upp en bild jag snott av Johanna ifrån Arvika i brist på annat. Goda tider det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0