Ofrivillig protest

Idag borde jag få gjort jättemycket, men min kropp har övertalat min hjärna om att jag redan gjort tillräckligt. Jag har haft räknestuga idag och vi räknade faktiskt flera uppgifter, trots att det också pratades mycket politik. Det här med att sitta gemensamt och räkna, jag har inte kommit på än om det är det som är det bästa sättet. Där är ju så många andra och man distraheras lätt, men å andra sidan, hemma har jag inte räknat en enda uppgift, här finns bara tusen andra olika saker jag kan hitta på. Sen jag kom hem vid halv fem har jag bara gjort några små ändringar i en rapport jag fick tillbaka med kommentarer och skickat in. Det tog ju ingen tid. Vad ens har jag gjort sen dess? Värmde lite mat och kokade ris till imorgon som jag brände sönder helt så här stinker i lägenheten. Sen har jag inte gjort något mer. Jag borde bannlysas från TV och dator. Idag är det nog mest datorn som är skurken. Fan. Jag slänger bort min utbildning redan från början ju.
  Jävel vad det luktar illa här nu!!! >.<


Ego.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0