Småfunderingar

Har idag haft min första labb och fick användning för labrocken. Fy fasen va het man är alltså! Vi gjorde två synteser och allt kändes ändå hyfsat bekant. Lite värre med labrapporten bara..
  Gick på mingel i afton med Sveriges Farmaceutförbund (?). Hur som var det annan bra info också och vi fick gratis sallad, läsk, frukt och någon slags chokladsak. Jag tyckte det var jättetrevligt och tycker det var synd att det i princip var fler infomänniskor där än nollor. Men, men, deras miss! Hade i alla fall trevligt med folket som stannade, mingel på högsta nivå, typ.
  Nu sitter jag och funderar över provsittningen på lördag. Min grupps tema är Tarzan och jag ska vara Jane. Frågan är då, vilken look ska jag satsa på? Hjälp någon!!!


Klassiskt?




Eller Disney?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0