Cerbellum

Om typ en kvart ska jag gå till bussen för att joina aktivitetsdag med Cerebellum. Vi ska bowla och få trerätterssittning, allt detta ståhej för att typ två av oss anmälda ska väljas bort. Typ. Känner på mig att en som blir bortvald är jag eftersom jag inte var med och hjälpte till vid tacksittningen och jag är inte heller utklädd till Pippi Långstrump...
Igår ja, det var trevligt. Inga bilder togs, däremot blev jag utnämnd till "snyggast ikväll" av vad jag är väldigt säker på var tre lesbiska tjejer eftersom de alla hade snarlika rakade frisyrer i varsin färg och piercingar lite varstans i ansiktet. Jag tackar och bugar för det och konstaterar att jag nu även ser lesbisk ut i den nya frisyren. Så kan det gå. En kille försökte också impa på mig när jag satt och åt hamburgare då jag väntade på min buss på Vasagrillen. Jag kan inte förstå varför han skulle hålla på och stå kvar, men tydligen skulle han bli pilot. Mycket tuff var han. -Vi kanske ses någon mer gång, avslutade han med vad jag minns i alla fall, -för det går väl bra eller? Haha, stackars liten. 
Sjukt sugen på isglass har jag varit hela dagen också! Det känns dock lite för kallt för tillfället....


Slängde på min gamla sköna stora tröja från Monki idag,
då jag valde tema snygg istället för Pippi Långstrump...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0