Chuck<3

Idag visades sista avsnittet av Chuck säsong tre. När man inte tror att det kan gå att komma på något mer spännande så bara släpper de världens jäkla cliff hanger. Fifan, jag vill se säsong fyra nu!
Hihi, och bara för att så lyssnar jag på telephone, telephone, telephone-phone, men det är mest Lisa och Cicci som förstår. 
Har krånglat en massa med mitt telefonnummer idag. Jag tycker inte om Telenor det minsta just nu. Under tre månaders tid har jag haft ett tillfälligt nummer, en månad var okej för jag köpte min nya telefon lite impulsartat och det tog ett tag för min far att skriva över telenornumret på mig, men nu har det gått två månader sedan det gjordes och jag har inte fått mitt gamla nummer tillbaka förrän idag. Jag har alltså skickats mellan Telia, där de säger att de kan inte göra något annat än att skicka en förfrågan eftersom Telenor äger numret och svaret jag får efter förfrågan är att numret inte står på det personnummer jag uppgett, suck. När jag sedan pratar med Telenor säger de att allt är som det ska och att numret står på mig. Tillbaka på Telia och cirkeln börjar om och ingen kunde säga till mig vad som var felet. Ingen ville hjälpa mig och de kunde absolut inte tänka sig att prata med varandra för det är tydligen inte tillåtet. What?! Så ber jag idag pappa ringa till Telenor efter mycket tjat nere i butiker på stan för jag tänkte att de skulle visa honom lite mer respekt och typ det första de märker när han ringer är att mitt nummer fortfarande är registrerat på ett företagsgrejs sedan han hade eget företag för miljoner år sedan. Varför såg ingen det förut?!?!?!?!?!?!? Lack har jag varit, men på fredag klockan 04.00 får jag mitt gamla underbara nummer tillbaka så jag kan använda det. Hurra!
Impulsköpte ett par skor idag. Sånt som händer ibland när man har ett helt annat ärende i stan som till exempel att boka om teaterbiljetter...det var dock inget vi lyckades med för tydligen är teatern stängd på måndagar. Vad är det om? Jag trodde Göteborg var en storstad? 
Okej, idag blev det mycket text, men det gör inget för ibland får det bli så när man måste prata av sig. Fick förresten visningserbjudande på Lindholmen idag, men eftersom jag var där och kollade förra veckan så tackade jag ja direkt. Håll tummarna för mig!! Snart måste det vara min tur att få bostad ju!
Imorgon ska jag till Varberg och fira mammas alla 49 år på jorden och stanna onsdag och torsdag också för på onsdag, hihi, då är det en fin dag. Mycket fin dag.

Måste ju lägga upp denna totalt sexiga bild på Magda och Jesper från i lördags.
Cerebellum satte temat Pippi eller snygg på sittningen ju och det var bara dessa två
sötisarna som tog det på allvar ^^ En glad och en emo-pippi :P
En liten sneak peak får ni på mina skor också ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0