En helt vanlig lördag

Om vi inte nämner de ursprungliga planerna för gårdagskvällen så var den ändå helt fantastisk. Det går inte att misslyckas med en festkväll med mina vänner alltså.
Förfestade lite hos Sven till melodifetivalen, skrattade åt klipp från Grotesco och Kvarteret Skatan, gick till Sticky Fingers där vi mötte upp Jessika med folk, det köptes shottar och öl, dansades och helt plötsligt spelar Universal Poplab. Wooot!? Världsbäst överraskning och vi hoppade frenetiskt. Mer dans, lite mer öl och allra sist, MAX! En sån jävla fantastisk kväll. Har dock väldigt blåmärkta fötter idag och lite huvudvärk. Har ändå gått hyffsat att plugga. Känns rätt säkert nu ändå på något sätt. Nu ska jag plugga lite till sen blir det matlagning, Top Model-repris, Chuck på webTV, lite mer plugg och sen sömn. Grejt.


Krister! Wiii!



Jag bad om en posebild...


Sven köpte pommes och glass, ångrade pommesen, det kan jag inte förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0