Hemlängtan?

Sitter och tittar igenom en massa gamla bilder från gymnasietiden, det är helt otroligt hur jag bara kan minnas allt som var så fantastiskt underbart och roligt när jag vet att det fanns minst lika många jobbiga ögonblick. Festerna under ettans vårtermin, de var galna, sommaren då var inte heller så lugn den, alla knasiga mysiga helgen under tvåan och blyga kärleksögonblick med Mattias, ännu en fantastisk sommar och sedan trean med alla studentfester och galna påhitt. Jag trivs ju som fan här och nu, men allt det där gamla, jag vill ha det igen, och igen, och igen. Jag kanske ska ta och tacka alla som var med och gjorde den tiden så rolig och viktig i mitt liv, tack!
Förresten gick tentan bra tidigare idag, tog en timme att skriva den. Njöt sedan av vädret som är fantastiskt idag och inhandlade vin till TP-kvällen ikväll. Om en liten stund ska jag gå och träffa Magda vid hållplatsen för att åka till gymmet och gå på det där aerobicpasset, känns lite pirrigt i magen faktiskt, det kanske är abajobbigt ju!
Jaja, nu ska jag byta om fort och gå extra tidigt så jag kan njuta lite mer av solen. 
Glad tisdag!


Saknar Emilia en massa nu när jag tittat på allt vi gjorde den där sommaren efter ettan.
Till exempel då vi satte oss på gatan mitt i natten, eldade upp bindor och satt där till
klockansex på morgonen. Det kan vi inte göra längre för jag bor inte där! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0