Lägenhet liksom

Så var ju lägenheten kirrad. Tog ju bara lite drygt ett halvår av studier innan den kom. Får lov att flytta in redan första april då han som bor där nu tydligen vill rusa bort från lägenheten, det kan jag inte förstå. Jag blev så sjukt entusiastisk över det här idag så vi åt lunch på Jenssens Böfhus, 49 kr för fetingkött, och så inhandlade jag två par skor och en väska. Det var inte meningen för det var Oscar som skulle ha skor ju...Hur som kände jag mig värd det och firade genom bräs. (Det är ju sista månaden med billig hyra så då fick jag ju passa på...)
Nu väntar jag bara på att tiden ska gå för klockan sju ska jag och Magda möta upp Jesper på gymmet och så drar den hälsosamma perioden av min tillvaro igång. Jag hoppas verkligen inte att jag blir sjukare till imorgon av det här utan att jag kan gymma då med. Det står gym på väldigt många sidor i min kalender nu nämligen. 
Tihi, jag är så glad idag!


Här ska jag bo! :D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fett värt att du fått lägenhet! vår-tjusig blogg dessutom! <3

2011-03-01 @ 13:51:29
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0