Nostalgi

Den senaste tiden, typ två veckor, har jag tittat på repriserna av Projekt Runway vilket helt fått mig att sakna mina sytimmar på gymnasiet. Det blir ju inte enklare av att symaskinen står hemma i Varberg och jag varken har mönsterpapper eller tyg...har därför tecknat lite istället, men det är också det som jag är allra sämst på så då blir det inte kul så länge.
Plugga till tentan imorgon har jag gett upp då jag tycker det är jättetråkigt nu så jag har övertalat mig själv att jag kan tillräckligt. Om det är en bra metod vet jag inte, men jag orkar bara inte. Efter imorgon kan livet gro, dags att börja träna igen efter all sjukdom, funderar på ett aerobicspass på eftermiddagen med Magda annars blir det gymmet. Att tentan är gjord firas också imorgon med TP och vin. Det ser jag mycket fram emot. Dessutom är det snart torsdag, torsdag vill jag mest ha!

Lite lagom fantasilöst, men de bäst teckningarna i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0