Oj då

Kapade av håret idag och tänkte göra det lite annorlunda än förut med jämnkort på sidorna och sen långt uppe mitt på ganska så skarpt. Detta resulterade i att mitt huvud nu ser fyrkantigt ut och jag känner mig lite som en tysk/nazist. Inte så najs, så jag tänker äta en massa saker som gör att håret växer snabbt, vad vet jag inte så jag tänker googla. Det finns säkert något som kan påverka, eller som kan få mig att tro det...
Var och tittade på en lägenhet i måndags som jag inte fick, vilket helt fick mig att tappa tron på att jag ska få något före sommaren, men jag sökte en likadan idag så hoppas på den nu. Annars ger jag typ upp sökandet för i vår så slipper jag betala onödig hyra över sommaren och har lång kötid till hösten.


Random bild på en gigantisk bulle jag och Johanna delade på en dag när
vi pluggade på café i Haga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0