Orkidédrama

Sitter just nu framför TV8 och tittar på ett gammalt avsnitt av Morden i Midsomer. Det är det legendariska avsnittet då alla mördar varandra på grund av en orkidé värd 150 000 pund. Det är så sjukt för det är ett av de avsnitten jag allra mest kan minnas att jag sett förut för länge sedan, men, jag kan fasen inte komma ihåg vem som var mördaren! Bara en liten stund kvar så får ju ändå veta snart. 
Hade förresten grymt roligt igår. 4 strikar på bowlingen och bakfyllan sen i fredags var borta. Sittning med Cerebellum där vi sökande fick lov att hitta på ett spex av sådant vi mindes från nollningen. Jag tycker att vi prickade in det alldeles suveränt. Det blev även nördiga apotekarlekar och musikquiz. Kvällen bjöd på mycket dans och jag tror att jag inte skämde ut mig allt för mycket. Snart ska jag titta på måndagens Chuck-avsnitt. Awesome!


Tihi, en bild från avsnittet, detta var längesen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0