Söndagsskit

Idag är det söndag och då känner man sig alltid lite extra ensam av någon anledning. Jag känner att nu börjar faktiskt förkylningen jag lidit med en längre tid släppa taget om mig. Jag får för mig att det liksom är sämre när jag sitter hemma, typ att om jag skulle gå ut så skulle jag säkert känna mig betydligt bättre. Min näsa är liksom torr och täppt, skitjobbig blandning.
Jag hade kunnat läsa en massa idag, men istället har jag tittat på Spy Kids 2 för att den gick på tv, lamt. Tv är så sjukt bekvämt, jag borde skämmas. I veckan ska jag och Jesper träna en massa, totalt bestämt, vi tog nämligen beslutet att jag är frisk så imorgon drar vi igång. Det känns riktigt skönt, jag har typ ångest dagligen för att jag har ett årskort och aldrig går dit! 
Jag är dessutom helt nervös idag för jag väntar på besked om en lägenhet och sist jag fick besked fick jag det på förmiddagen och nu är det eftermiddag, min mage typ spricker!
Nej, nu ska jag åka till ICA Maxi och shoppa loss bland maten, förra månadens budget är jag inte nöjd med...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0