Shotgun

Ja imorgon ska jag nog ta och skriva om shotgun-metoden då man beskjuter DNA så att det bildar korta sekvenser som man jämför och sätter ihop till hela genom. Just nu lyssnar jag på låten shotgun istället och jag skulle säga att den underhåller mig mer än av shotgun-metoden kommer göra.
Ja jag måste ju erkänna att jag var av helkasst humör förut och nära att bryta ihop, men så tog jag mig till gymmet. Jag måste säga, att träna gör fan underverk. Jag är som en helt ny människa. Piggare än före jag tränade, gladare, inte en pessimistisk tanke om plugget och dessutom är jag proppmätt efter en delikat laxmåltid. Nu ska jag bara hålla ut ett skrivpass till så är det dags för te och lyxfällan klockan nio och sedan sängdags med bra bok. Feelin' awesome!
Och imorgon blir det tjockiskväll med chips, alkohol, spel och utgång. Hurra!



Ardis – Shotgun
"How can I not love sex, violence and rock'n roll"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0