Återhämtat

Nu har jag äntligen återhämtat mig efter helgen. Födelsedagsfesten här i lördags blev inte bara förfest utan hemmafest för typ 20 pers till slut. Jag kan säga så här, smockfullt, haha. Jag undrar om det kommer komma så mycket folk till min lägenhet igen. Jag hade hur trevligt som helst, men mådde som mossa dagen efter såklart. Lite folk sov över i min soffa och till och med på mitt golv. Det är tydligen väldigt bekvänt. Kom till liv framåt eftermiddagen och träffade Lisa för en fika. Jag tycker om att träffa Lisa, hon vet så mycket om mig fastän vi inte träffas lika ofta längre. 
Idag har det gjorts mycket. Föreläsningar, vandring i skog, kall öl på ett berg, promenda och glass i botaniska trädgården och en färd hemåt. Helt underbar dag som lett till att mina strumbyxor absolut ska tvättas, fötterna stinker. Nu blir det snart korv stroganoff, sedan chuck, CSI och även läsade av tråkig text inför skola imorgon. Vi har fått typ världens tråkigaste uppgift igen på den här kursen. Den är inte så rolig tyvärr. Hur som är den snart slut. 



Ett tjusigt burktorn från i lördags. Längesen jag var med och byggde ett faktiskt ^^

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ååh har du balkong?:)

2011-05-09 @ 20:26:58
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ok:) men mysigt ändå ju^^

2011-05-10 @ 08:22:25
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0