Model homes

Har gjort en ny spellista på Spotify, som jag nu för övrigt betalar 49 kronor i månaden för och känner mig duktig. Slipper ju all reklam och jag använder det som en galning så varför inte liksom. Listan är övermys och består bara av låtar från Chuck. Jag undrar om någon är förvånad över det. Lyssnar som en tok!
För att sammanfatta gårdagen så kan vi säga random. Var där strax efter fyra, det var partymode i många timmar. Pallade inte riktigt mer när klockan var typ halv elva tror jag så då gick vi till BK och satt där ett par timmar och bara snackade skit. Nu i efterhand kan jag tycka att jag drack något glas vin för mycket för det sved när jag såg hur lite pengar jag hade kvar. Tur ändå att det är så billigt på Hvillan.
Skickar idag också små helande tankar till Viktor som fick hål på sin ena trummhinna igår. Läk läk <3



Fick med mig fyra foton hem från igår, detta var det minst skeva, haha!

In-Flight Safety – Model Homes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0