Oj. Oj. Oj.

Jag har helt lagt bloggen åt sidan. Jag vet inte riktigt hur det kom sig. Har ju nästan gått en hel månad. Mycket har hunnit hända, men allt går ju inte att ta igen. Kan sammanfatta mitt underbara påsklov kanske. Hade påsklov i drygt en vecka förra veckan. Spenderade den i Varberg med min älskling och påbörjade processen att sy min systers balklänning. Får se hur det går med den, har inte hunnit sy något sen jag kom hem i lördags, men jag har ju några veckor till på mig. Mycket tid spenderades med Mattias. Bland annat gick vi på bio och såg Thor. Den var definitivt mäktig och jag uppsakattade den tydligen mer än vad Mattias gjorde. Det där med en handling om nordiska gudar, ja det var tydligen i min smak. Att det var 3D gjorde ju inte det hela sämre. Vi var även och tittade på txtiltreornas modevisning. Det är väldigt mysigt att titta på. Speciellt att se hur många duktiga och kreativa personer det finns i Varberg. Var även på estetkonsert. Min systers sista. Folk är verkligen jääteduktiga.
Lovet svslutades hemma i Göteborg med valborgsfirande på Chalmers med vänner. Underbar afton, men alldeles för många dansgolv för min smak på Chalmers. Man blev så besatt av att vara på dem alla samtidigt.
Denna veckan har inneburit mycket plugg och så kommer nog mina närmaste veckor se ut fram till dess att terminen är slut. Tenta om bara en månad ju. Kändes som att det var förra veckan bara som vi hade tenta senast.
Jag har nu även pyntat min lägenhet med nya gardiner. Magda sa igår; men Johanna, de är ju jättefula. Jag älskar henne för sin brutala ärlighet<3
Idag har jag och Janne bakat mud cake-muffins, jag är så sjukt mätt! Dags att göra något vettigt idag kanske?




Det bästa bildvalet blir helt enkelt en skum bild på Viktor från Valborg :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0