Skrivkramp

Min hand är alldeles spänd, böjd och värker. Det här med tentaplugg är ju tydligen ett handikapp. Hittills har jag bara sammanfattat 16 föreläsningar, vilket motsvarar typ ingenting. Jag tyckte att det kändes som att det gick snabbt fram igår då jag sammanfattade fyra häften på en eftermiddag och så har jag hållt på idag och inte ens klarat färdigt ett. Jag skyller på att Dan har med för mycket onödigt i sina presentationer. Min hand och hjärna orkar inte mer, men jag ska hålla ut en timme till sen får jag lov att titta på Top Model och dricka smoothie före det är dags att gymma. 
Jag vill ha lördag kväll för jag saknar Mattias så.



Jag har så bra vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0