Reboot

Har haft en fantastiskt mysig helg! Ett par riktigt ångestfyllda drömmande nätter, men jag sov bredvid min syster så det kunde nog ha varit mycket värre.
Jag måste säga att en av de bästa sakerna med att flytta hemifrån är att jag uppskattar alla familjeakriviteter mycket mer nu. I helgen var det inte bara kalas för mig och Josse, vi plockade även väck alla pumpor ifrån vårt pumpaland före frosten, jag var inne i stan och handlade onödigt skräp med bror och mor, körde mycket bil, åt middag med pappa, farmor och farfar, spelade spel med mina bröder och förlorade orättvist många gånger, var på skördefest för Gustavs klass i idrotthallen och köpte honung, pysslade med mamma och åt mycket tårta. Helt underbar helg som sagt. Den satt väldigt fint. Nu ser jag fram emot min fest i helgen och sedan den bräsiga resan! 
Aspade förresten till sexet och ska få prova på att stå i baren nästa onsdag, hälften blev bortvalda och jag blev vald. Glad!


Kul...

Mamma gjorde livets träd till mig. Jag valde höstfärger <3

Jag återinförde också 1997 till mitt hår. Pottfrillen är ett faktum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0