22 månader och julmys

Igår var en helmys kväll som avslutades med att jag och Mattias cyklade hem i snö. Idag vaknade vi "tidigt". Vi ställde klockan på nio, men vi gick inte upp då. Dagen var helt planerad, men den planen raderades helt allt eftersom tiden gick. Hur som fick Mattias en överraskningsjulklapp av mig. Vi har nämligen bestämt att vi ska åka någonstans tillsammans och bo på hotell m.m. Det slutade ändå med att jag ville ge något och så stickade jag visst en halsduk. Den blev väldigt uppskattad och det gjorde mig lika glad som jag tror att Mattias blev. Så småningom åkte vi hem till honom och klädde gran, åt mat och cyklade till Knopen där vi fick julklappar. Random och uppskattat. 
  Nu sitter jag i min fars lägenhet uppe i Mölndal och tittar på Love Actually, eftersom det är den enda julfilmen som visas på tv ikväll. Jättekonstigt! Brukar inte dagen före julafton vara full av julfilmer?
  Träffade Lovisa på stationen i Varberg när Mattias skulle vinka av mig med näsduk och tårar, så vi samåkte på tåget och hade mycket att ta igen sedan vi tog studenten. Trevligt må jag säga.
  Bara så att alla vet, imorgon är det julafon!! Och så älskar jag verkligen Mattias. Slut.

Kommentarer
Postat av: jenny

åh, mysig dag! :) sjukt skumt med julfilmerna, tänker också på det..borde ju gå mer än "love actually" liksom. jaja. god jul! :)

2009-12-23 @ 22:14:21
URL: http://jennykindahl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0