Färdig!

Så där, nu har jag gjort färdigt Mozartkulor, nötchoklad och de sista kokossakerna som behövde doppas i choklad. Nu är jag verkligen, verkligen trött. Sällskapar kanske mina bröder framför julkalendern om en stund. Jag har inte ens sett ett helt avsnitt i år. Fy skäms! Sett delar av två stycken tror jag.
  Jag ser fram emot att senare ikväll få sjunka ner framför Simpson's the Movie och bara underhållas till max. Idag har verkligen varit en sådan dag som jag för ett halvår sedan gick och längtade till övermycket. Superkallt så man måste vara inne, men ändå har varit ute, att det snöar, julgodisbak, julmusik, familj och små lampljus i alla hörn. Underbart!


Jag tycker absolut inte om Mozartkulor, men jag tycker verkligen om att göra dem ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0