Jobbafton

Ska inom kort gå ut i kylan för att transportera mig på cykel in till Knopen. Ska ju egentligen jobba imorgon, men av någon anledning ringde de och bad mig komma idag. Efter långt övervägande kom jag fram till att det också var det bästa. Imorgon blir det då nämligen Ge-Kås med mormor och Mattias. Efter det får Mattias och jag en lugn kväll för oss själva. Det känns som evigheter sen. Det klart att vi träffas ofta, men hur kul är det att alltid träffas korta stunder och skiljas åt i hast och stress. Av den anledningen avskyr jag vårat jobb. Idag är till exempel en sådan dag. Vi avnjöt eftermiddagen på stan med julklappshandel, jag har nu inga kvar att köpa och Mattias har en, men för att hinna få en lugn stund tillsammans innan Mattias skulle börja fick vi plötsligt bråttom hem. Dessutom är ju hans momor på besök så de hade satt fram fika och varit på dagsäventyr vi var tvugna att lyssna på. Det blev inte mycket tid till oss. Inte blir det tid efter jobb heller för då är klockan sent. Skitjobb.
  Dessutom tror jag att jag fått köldskador på mina ben idag. Jag fryser fast jag är så varm. Jag vill ha imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lisa

så skönt att alla presenter är köpta :)

2009-12-15 @ 19:54:50
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Anthony

sv. nä ja fick typ ett cpryck å så gjorde jag de bara^^

2009-12-15 @ 20:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0