Julavslutning

Yes, nu kom jag precis hem från att ha varit i stan och tittat på julavslutningen för alla elever på PS. Lisa, Calle och Isak var också med. Det är inte riktigt lika intressant när det bara är någon kvar som man känner, men det var mycket hög mysfaktor.
  När det var slut gick vi vidare till Blå Dörren. Jag minns inte ens när jag var där senast. I somras var det nog föresten? Jag åt i alla fall en baguette med kycklinröra, den var efterlängtad. Vi påbörjade också det som jag och Lisa skulle ha gjort igår, nämligen en lista med historiska saker på en viss bokstav som vi sedan ger till vår gamla historialärare. Det är en lång historia så jag hoppar över den. Detta blir tredje året i rad, man kan ju inte bara sluta. Årets bokstav är för övrigt T. Fortsättning följer ikväll. Då blir det också julfirande hos Lisa med massa gott och Die Hard. Också det en årlig tradition.
  Jag och Lisa ska byta julklappar först. Det ser jag fram emot. Ska nog åka rätt snart faktiskt. Ska bara packa ihop mig med extra byxor och cykel till ikväll, ta på tjocka strumpor och packa ner julklappen. Hoppas jag får köra!

Gul
Glömde naturligtvis kameran hemma -.- Får bli en bild på mina strumbyxor istället!


Kommentarer
Postat av: MatteSnygg_90

Theremin?

2009-12-23 @ 13:11:56
URL: http://mattiasvictorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0