Julgodis

Haha, jag och
attias hade planer på att göra knäck och lakritskola idag. Det gick lite fail. Eller, egentligen gick det jättebra, det var bara det att termometern vi använde för att kontrollera när det var färdigt, den ljög för oss...ja, så som ni kanske förstår kokade allting aningen för länge och allt blev stenhårt. Men, smaken är ju fortfarande knäck och man kan njuta av en kola mycket längre ifall man vill. Biter man finns ju risken att det inte är knäcken som går sönder...
   Hur som blev lakritskolan bra enligt mamma. Jag har ingen aning för jag gillar inte lakrits. Jag tror det går bättre när det blir godis med choklad...inte så komplicerat med termometer och så. Dock är jag ju lite rädd för hur det kommer gå med mintkolan nu...

                

Kommentarer
Postat av: Nathalie

det ser gott ut i alla fall:)

2009-12-02 @ 18:12:58
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Nathalie

sv: ja jo det är klart^^ allt bra annars?:)

2009-12-02 @ 18:49:22
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0