Julpynt

Jag måste säga att det har varit en mycket mysig dag idag. Det blev visst inte så mycket städ hos Mattias, men det blev däremot väldigt mycket gos och mys i soffan. Dumt nog började han jobba redan klockan fem idag så då åkte jag hem. Det första jag gjorde var att tina två lussekatter. Ett måste denna dag. 
  Efter en anings röjande och dammsugande kunde jag börja med dagens mål, julpyntet. Nu är det julstämning av högsta grad på mitt rum. Bara granen kvar, men den ska inte upp förrän typ nästa helg.
  Ikväll ska jag pyssla med hemligheter...

Nissar



Snögubbeljus



Snöpar



Småtomtar



Ledsen i ögat


Kommentarer
Postat av: MatteSnygg_90

Jag är glad att du åt en lussebulle åt mig :)

Och julpyntet var win.

2009-12-13 @ 23:55:40
URL: http://mattiasvictorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0