Övningskörning

Vi hann aldrig börja pynta granen och pepparkakshuset innan båda mina bröder blev uppringda av kompisar. Typiskt. Jag har i alla fall satt huset på plats och satt belysning i granen så det är bara att börja direkt imorgon istället.
  För att fylla tiden med något åkte jag och mamma ut och övningskörde. Hon är fortfarande livrädd och när jag försökte backa in på en parkeringsruta började hon gorma och jag fick inte parkera mer. Jag förstår inte! Om mindre än tre veckor har jag mitt teoriprov och uppkörningen. Förhoppningsvis då körkort efter det. Hon kommer bergis inte låna ut bilen till mig. Vad är problemet?! Jag pallar inte att cykla till jobbet mer om det ska fortsätta vara tio minusgrader. Blä. Jag fick i alla fall lov till att backa ut och köra in på vår infart idag. Efter stor övertalan. Hennes argument var att hon inte är redo än. Mitt motargument var att det är väl jag som ska vara redo...det funkade.
  Nu ska jag snart cykla till jobbet. Åh vad jag inte vill det idag. Igår stelnade mina tår ihop...

Kommentarer
Postat av: DIANA

hejhej, fin blogg!

kolla in min blogg och svara på dagens fråga!

kram<3

2009-12-19 @ 22:02:12
URL: http://mizzdii.blogg.se/
Postat av: elle

hejhej tjejjen, allt fint me dej? :D

kram

2009-12-19 @ 23:16:57
URL: http://ellehansen.blogg.se/
Postat av: elle

inte så farligt faktiskt, själv? :D

2009-12-20 @ 21:11:06
URL: http://ellehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0