Pepparkaksbak

Jahaja, idag var det dags för det årliga pepparkaksbaket med släkten hos mormor. Mycket släkt nu i täta intervaller kring jul. Det gör absolut ingenting.
  Tog med mig Mattias till mormor där vi hårdbakade samtidigt som sju andra...alla fick inte ens plats samtidigt. Jag säger ändå att det är sjukt att man kan stå nio pers och baka samtidigt i ett kök. Creds till mormor som har många bakbräden. Finns inte så mycket mer att säga egentligen. Mattias fick åka och jobba, Knopen förstör så många bra dagar. Det spelades mycket Mario Kart på Wii. Nu lär vi ju inte heller ha brist på pepparkakor precis, det blir en hel del när fyra barn bakar. Fem burkar tror jag att vi fick med oss hem. Namnam.
  Nu somnar jag nog seriöst snart, jag mår inge vidare bra, min hals har lyckats börja värka, vad är ens det om? Har inte sovit någe bra på senare tid heller så jag behöver lägga mig tidigt. Det ärrar lite bara att inte få ett svar på mitt godnattsms av Mattias, dumma Knopen, igen.
  Godnatt säger väl jag kanske då, natti natt!










Mattias var lite lång, han fick böja sig..


Kommentarer
Postat av: Lisa

mattias har en arm :O

2009-12-09 @ 10:40:37
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0