Tjing

Nu åker jag inom kort för att spendera tid med min far och sova där, det förvånar mig seriöst inte om senast jag gjorde det var förra julen...jag vet att jag har sovit där två gånger sedan dess i alla fall, men båda de gångerna har Mattias varit med och det har inte direkt varit för att träffa pappa. Jag känner mig lite som en dålig dotter.
  Lagade nyss spaghetti till mig själv och orkade inte ens äta hälften av det. Känns ju sjukt bra att slänga så mycket mat. Not.
  Ser inte fram emot cykelturen till stationen eftersom det regnar och det innebär att jag kommer bli sjukt blöt.
  Men, men, vi kanske hörs ikväll. Bild blir det inte idag för jag känner mig sjukt ful. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

vill du göra mig glad? rösta då på mig så jag blir dagens blogg hos emmelist! finns en länk på min blogg:) tack på förhand<3

2009-12-10 @ 15:40:59
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0