Torsdag förmiddag

I denna stund sitter jag på en pytteliten stol framför min braskamin. Sade farväl till Mattias vid busshållplatsen för ungefär en halvtimme sedan. Han ska köra bil och sedan spänna muskler med män nämligen. Morgonar då vi får sova länge tillsammans existerar knappt.
  Hur som var igår en awesome dag. Jag hade inte riktigt tid att blogga ens. Gick upp i tid och pysslade med en hel del saker här hemma fram till det var dags för Ge-Kås. Inte för att jag och Mattias direkt behövde något, egentligen, men man hittar ju alltid struntsaker som man köper ändå. Exempelvis köpte jag en ny foundation från Maybeline, vet inte alls än om den är bra, men den verkade bra. Vi köpte kokostoppar som vi frossade i senare under kvällen. Övergott. Mattias lämnade dem här. Det bådar inte gott.
  Idag är planen att göra det sista julgodiset i alla fall. Jag får nog göra en till sats av nötchokladen för någon har gått och småätit...jag tror på mamma.
  Nu blir det inköp, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Lisa

du det tycker jag också men det vågade jag inte skriva för jag känner inte honom..eh ah! :D hihihi. jag har inte mkt jobb kvar nu!

2009-12-17 @ 11:04:41
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0