Jultankar

Jag vet inte riktigt vad jag gör med mitt liv för stunden. Jag gör typ inget, bara fördriver tid på något sätt. Hur vet jag inte, men jag lyckas. Har förresten jobbat hela helgen. Sege. Igår var det farsdag vilket betydde en plötslig rush runt halv sju på Knopen och sen var det dött. Nyckeln till frihet var där och åt, det fick mig att längta tillbaka till de mysiga filmkunskapslektionerna i ettan. Typiske.
Mattias sov hos mig i natt för det var så det blev och det var bra. Jag ska snart åka till honom och sova där i natt för imorgon bitti, typ alldeles för tidigt för människor, ska vi gå risk1:an. Men först, med start inom kort, Chuck! Oyeah.


Idag blev jag så himla julnostalgisk så jag påbörjade min önskelista ^^


Kommentarer
Postat av: Lisa

åh, önskeliste! så mysigt^^

2009-11-09 @ 20:38:18
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Anthony

sv. röda mattan (vad som hellst som är kännt)

sjuke dåligt:P

2009-11-09 @ 20:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0