Arbetförmedlarskit

Har fått ett brev ifrån en människa på arbetsförmedlingen, som jag trodde att jag hade fått som jobbcoach, och som jag väntade mig få en tid att träffas av i brevet. Nähä, där stod att jag skulle gå in på hemsidan och göra tusentals avancerade saker för att välja en jobbcoach annars skrivs jag ut den 19 oktober. What?!?! Så nu har jag suttit i typ en kvart och försökt förklara för någon som inte alls förstått min situation och har försökt guida mig genom det här tills hon till slut fattade att det inte var någon ide för ingen förstår sig på det där systemet förutom de som är jobbcoacher redan. Jag fick en tid och ska träffa henne på måndag klockan tio. Tänk om de bara kunde sagt så till mig första gången jag var där så hade ju allt varit kalas? Bajssystem.

Kommentarer
Postat av: Anthoyn

sv. tack ja vet^^

2009-10-16 @ 16:55:41
Postat av: Nathalie

sv: tack så mycket:) nej det är tråkigt att köpa garn men roligt att sticka:P

2009-10-16 @ 21:13:36
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Nathalie

sv: det är alltid mysigt att sticka^^ jag är inte alls bra på det men jag ska lära mig så jag kan sticka en kofta eller nåt^^

2009-10-17 @ 06:14:58
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0