Monki<3

Nu har det varit lite dåligt uppdaterande från mitt håll, men oj vad jag knappt varit hemma sedan i lördags. Inflyttning var det ju, men först gick jag och Lisa runt i lite affärer. Hittade en ny kjol och så hittade jag också typ världens sötaste jacka, vilken jag inte har råd med. Jag måste ha den. Ska försöka få min far att köpa den åt mig i födelsedagspresent, det är ju inte långt kvar nu. Hur som så kom män till Göteborg lite senare och Lisa lämnade oss för lite förberedelser innan vi fick lov att komma. Väl i lägenheten kom också Sanna, Viktoria och Isak innan kvällen tog fart. Det var mysigt och trevligt och jag tänker definitivt återvända till Gamle Port.
Söndagen blev lite jobbig för jag lyckades inte somna på natten, men alla andra var trötta och sega ändå så vi mest satt i sol efter brunch på Fröken Olsson. Trevlig helg.


Kjol från Monki, 150 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0