Mys

Jag skulle vilja säga att dagen har flytit på bra. Har agerat bra flickvän och gav Mattias en present, han blev helglad och jag belönades med kaffe och glass. Mums. Vi tittade också på Dexter, som jag redan sett, men det var mys. Sen helt plötsligt var det dags för tråkig teorilektion. Det är tråkigt. Man typ somnar. Men jag förstår i alla fall. Bräsade lite efter lektionen och bokade in mig på två körlektioner. Det gör mig lite coolare. För att helt byta ämne, nästan, så är våran bil nu helt kaputt. Växeln hoppar till friläge helt utan anledning under tiden man kör, och det gör att man kan dö, så vi har lite familjekris här hemma och har nog fått låna en bil på något sätt...imorgon tänker jag definitivt göra pannkakor!


Vill somna med honom jue!


Kommentarer
Postat av: Anthony

riktigt cool bild:)

2009-09-10 @ 06:21:04
Postat av: Lisa

naw^^

2009-09-10 @ 10:13:33
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack :)

2009-09-10 @ 14:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0