Dag 1

Snart är första dagen som nyflyttad över. Jag har nog inte riktigt accepterat än att jag har flyttat än. Jag har ju åkt hit så många gånger och bott några dagar och sen åkt hem igen, min kropp är nog fortfarande inställd på det.
  Idag har jag fixat med allla sista små detaljer. Skaffat busskort, kollat in min personliga universitetssida, åkt och kollat in vart jag ska ta vägen imorgon bitti. Dock känner jag mig fortfarande förvirrad över det. Vi gick in i någon dörr som kändes bra och hittade en tavla med en massa salnamn, men jag kan inte minnas att den salen jag ska till stod med på den tavlan. Usch!
  Lämnade av Mattias för mindre än en timme sedan vid tåget. Fy i h-vete vad jag kommer sakna honom. Det här är det svåraste jag gjort i hela mitt liv att flytta iväg från honom. Det känns som att det är så mycket längre mellan oss än vad det är. Jag kommer vara så sysselsatt nu att jag inte kommer kunna höra av mig till honom så mycket som jag vill. Det här är svårt.
  På tal om ingenting köpte jag ett par kängor idag. Najs.


Finns ingen bra bild på mitt rum, allt är så hopträngt och rörigt, så här är en på fotändan av min säng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0